Extra Toyota Plug-ins met 0% bijtelling nog leverbaar voor eind 2013

Toyota Motor Corporation heeft toegezegd extra productie te kunnen vrijmaken om nog dit jaar aan de vraag naar de Plug-ins in Nederland te voldoen. Klanten kunnen hierdoor maximaal gebruik maken van de 0% bijtellingsregeling die nog in 2013 van kracht is. Zoals de autobelastingplannen er nu liggen, verandert deze regeling – alsook de mogelijke subsidies – met ingang van 2014. Voor berijders die hun auto in 2013 nog laten registreren, blijft de 0% bijtelling echter wél van kracht gedurende 60 maanden.

De Prius Plug-in is door zijn schone techniek dit jaar nog vrijgesteld van bijtelling voor de zakelijke rijder. Desondanks biedt het model royaal ruimte aan 5 personen én hun bagage. De Prius Plug-in kan tot 25 kilometer volledig emissievrij rijden en laadt in 90 minuten op. Is de batterij leeg, dan neemt de beproefde Toyota Full Hybrid technologie de aandrijving over.

Altijd inclusief het Toyota Oplaad Service Pakket
Elke Prius Plug-in Hybrid wordt geleverd inclusief het Toyota Oplaad Service Pakket. Dat voorziet onder meer in de installatie van een oplaadpunt op eigen grond, een laadpas én twee oplaadstekkers zodat je zowel aan een (openbaar) oplaadpunt als via een gewoon stopcontact kunt opladen. Toyota stimuleert de berijder hierdoor zoveel mogelijk elektrisch te rijden.

Zeer compleet uitgerust
Toyota levert de Prius Plug-in Hybrid in drie uitvoeringen. Al vanaf het eerste uitrustingsniveau is de Prius Plug-in Hybrid uitgerust met onder andere 7 airbags waaronder een knieairbag voor de bestuurder, LED-dagrijverlichting, mistlampen vóór, automatische airconditioning, cruise control, Toyota Touch met Bluetooth® en USB- en AUX-aansluiting, een parkeerhulpcamera achter, head up display, stoelverwarming, een dubbel dashboardkastje en luxe stoffen bekleding met zijwangen uitgevoerd in lederlook.

De Prius Plug-in Hybrid is leverbaar vanaf 39.650 euro.