Hoofdprijs Toyota APK Kenteken Loterij 2017 uitgereikt aan trotse winnares: een gloednieuwe Toyota AYGO x-wave

• Bijna 32.000 Toyota rijders namen deel aan Toyota APK Kenteken Loterij 2017
  • Elk Toyota kenteken vormde een unieke lotcombinatie
  • Mevrouw Van Lieshout trotse winnares van de hoofdprijs: een gloednieuwe AYGO x-wave ter waarde van 16.586 euro
  • Sleutels uitgereikt bij Toyotadealer Oostendorp Auto Uden door Jan-Christiaan Koenders, algemeen directeur Toyota Nederland

De Toyota APK Kenteken Loterij was een groot succes. Meer dan 32.000 Toyota rijders namen deel. Maar er kan er maar een de hoofdprijs winnen. De hoofdprijs, een nieuwe AYGO x-wave ter waarde van 16.586 euro, gaat naar mevrouw Van Lieshout uit Boekel, Noord-Brabant. De winnares ontving de sleutels vandaag bij Toyota dealer Oostendorp Auto Uden uit handen van Jan-Christiaan Koenders, algemeen directeur van Toyota Nederland.

Bijna 32.000 deelnemers
In totaal hebben bijna 32.000 Toyotarijders aan de Toyota APK Kenteken Loterij deelgenomen, onder wie mevrouw Van Lieshout met een Toyota AYGO uit 2006. Haar all-in APK-keuring van slechts 19,95 euro levert nu een nieuwe Toyota AYGO x-wave met stijlvol canvas schuifdak op.

Valt helemaal in de smaak
De in Cyan Splash Blue metallic gespoten Toyota AYGO x-wave valt enorm in de smaak bij de prijswinnares: “Ik kon het niet geloven. Je hoort zo vaak van nepberichtjes over gewonnen prijzen. Toen ik het kon bevatten, ben ik gaan zoeken op internet wat ik nou echt gewonnen had. Ik wil Toyota bedanken voor deze prachtige prijs en kijk ernaar uit om met de Toyota AYGO lekker te gaan toeren.”

Vast tarief, het hele jaar door
Toyota hanteert het hele jaar door een vast all-in APK-tarief. Voor slechts 19,95 euro wordt een Toyota, ongeacht het bouwjaar, van top tot teen gekeurd. Het keuren van een oudere Toyota is zelfs extra voordelig, aangezien de kosten van bijvoorbeeld een verplichte emissietest (normaal 19,95 euro) bij de prijs inbegrepen zit. Het plannen van een afspraak kan eenvoudig online. Klanten kunnen blijven wachten en altijd binnen drie dagen terecht.

Fotobijschrift: v.l.n.r.: Patrick Iding (vestigingsmanager Toyota dealer Oostendorp Auto Uden), Jan-Christiaan Koenders (algemeen directeur Toyota Nederland) en mevrouw N. van Lieshout.