Claudia Heere nieuwe Manager Corporate Sales Louwman & Parqui

Toyota importeur Louwman & Parqui heeft Claudia Heere aangenomen als Manager Corporate Sales. Claudia werkte de afgelopen zes jaar als Manager Marketing & Sales bij Vakopleiding Carrosseriebedrijf (VOC), het landelijk opleidings- en exameninstituut voor de schadebranche, en treedt per 1 januari 2021 in dienst bij Louwman & Parqui. Claudia Heere volgt Michel Dudok op die de overstap maakt naar Toyota Financial Services als Manager Fleet Asset Management.

Claudia heeft eind jaren 90 aan de Vrije Universiteit Amsterdam gestudeerd en hier met succes de masteropleiding Beleid, Communicatie & Organisatie gevolgd. Later volgde ze onder meer de post-hbo-opleidingen Nationale Opleiding MediaCoach en Online Communication & Social PR van Beeckestijn Business School.

Werkervaring

Claudia heeft onder meer gewerkt bij UPC Nederland. Hier heeft ze onder andere de rol van Manager Implementations vervuld, waarin ze verantwoordelijk was voor het implementeren en begeleiden van nieuwe sales- en marketingprojecten en de rol van Channel Manager op haar nam vóór, tijdens en na de lancering van nieuwe producten. Na haar tijd bij Merge Media en digital agency Emakina NL ging ze bij Vakopleiding Carrosseriebedrijf aan de slag als Manager Marketing & Sales.

Grootzakelijke markt

Claudia Heere kijkt vol verwachting uit naar haar tijd bij Louwman & Parqui: “Ik kijk ernaar uit om deel uit te maken van een team dat de corporate sales van Toyota als belangrijkste focuspunt heeft. Het merk biedt legio voordelen voor de grootzakelijke markt en met mijn ervaring in sales en marketing hoop ik een belangrijke bijdrage te kunnen leveren aan de groei van Toyota onder grootzakelijke klanten.”