Marco Koers nieuwe Manager Corporate Sales Louwman & Parqui

Louwman & Parqui in Raamsdonksveer heeft een nieuwe Manager Corporate Sales, namelijk Marco Koers. Hij is geen onbekende voor de Toyota en Lexus importeur want Marco werkt hier al jaren en was tot voor kort Manager Sales Operations. Zijn nieuwe functie als Manager Corporate Sales gaat per direct in.

Marco Koers: “Samen met het team van Corporate Sales ga ik deze nieuwe uitdaging graag aan. Met het ervaren team gaan we werken aan het behalen van doelen in de zakelijke markt. Dat doen we voor zowel de Toyota en Lexus personenwagens als de Toyota bedrijfswagens. Het verder verbeteren van de positie in de zakelijke markt is een belangrijke strategische pijler voor Louwman & Parqui. Daar wil ik met het team graag een bijdrage aan leveren.”

Batterij-elektrische bZ modellen

Marco en zijn team gaan hard aan het werk om de strategie van onder meer Toyota en Lexus om te zetten naar concrete actieplannen voor de komende jaren. Marco: “We streven ernaar om in de zakelijke markt een toppositie in te nemen. De waterstof elektrische Mirai, de Proace Electric bedrijfswagen en de introductie van meerdere batterij-elektrische bZ (‘Beyond Zero’) modellen gaan ons daarbij zeker helpen.”