Ondernemers en Fleetowners laten veel geld liggen

Vanuit economisch perspectief zijn traditionele keuzes lang niet altijd de meest interessante. Dat geldt zéker ook bij het beheer van een wagenpark. Op de site www.autovoordezaak.nl laat Toyota Nederland zien dat zowel grote àls kleine ondernemingen per auto tot wel duizenden euro s kunnen besparen. En dat is in deze tijd mooi meegenomen.

Op www.autovoordezaak.nl kan elke ondernemer of fleetmanager door middel van een Wagenpark Quick Scan direct zien wat hij voor zijn bedrijf kan verdienen met een (gedeeltelijke) overstap. Hij kan invullen welk type auto s hij nu zelf heeft, wat het alternatief van Toyota is en wat dat in de kosten scheelt. ‘Maar vast staat dat veel ondernemers en fleetowners veel geld laten liggen’, is de ervaring van Michel Dudok, manager Fleetsales & Leasing bij Toyota importeur Louwman & Parqui.

Omslagpunt diesel op 105.000 km
Op de site is ook te zien dat het rijden met dieselauto’s ook voor veelrijders lang niet altijd een voordelige keuze is. Zo is de hybride Toyota Auris tot 40.000 kilometer per jaar goedkoper dan een vergelijkbare dieselauto, en ligt dat omslagpunt bij een Yaris op 60.000 kilometer per jaar.

Hoge klanttevredenheid als bonus
De besparing is niet alleen te danken aan het lage brandstofverbruik van de hybride modellen. De door diverse onafhankelijke onderzoeken bewezen betrouwbaarheid en de hoge restwaarde dragen in belangrijke mate bij aan het laag houden van de kosten. De lage bijtelling tenslotte zorgt voor blije gezichten bij de leaserijders zelf. Zij weten daarnaast dat Toyota al jaren hoog scoort als het gaat om klanttevredenheid.

Gratis uitgebreide scan
Ondernemers die na de Wagenpark Quick Scan nieuwsgierig geworden zijn, kunnen op de site hun gegevens achterlaten of direct contact opnemen met Fleetsales van Toyota Nederland (0162-585435) om een afspraak te maken voor een kosteloze, uitgebreide scan van hun wagenpark.