‘Scoor licht, win zicht!’

‘Scoor licht, win zicht!’



‘Scoor licht, win zicht!’

Pieter van den Hoogenband en jeugdleden van de Utrechtse sportvereniging UVV trappen een nieuw seizoen af van de landelijke verkeerscampagne ‘Veilig Uit & Thuis’. Onder het motto “Scoor licht, win zicht!” deelt Toyota namelijk 100.000 sets fietslampjes uit op sportclubs in heel Nederland.

Lees verder

Op zaterdag 26 oktober geven jeugdleden van diverse Utrechtse sportclubs samen met Pieter van den Hoogenband het startsein voor een nieuw seizoen ‘Veilig Uit & Thuis’. Veilig Uit & Thuis is de meerjarige campagne van Toyota Nederland en Veilig Verkeer Nederland (VVN) gericht op het verbeteren van de verkeersveiligheid van jonge sporters op en rond sportclubs.

Veilig Uit & Thuis grijpt het weekend dat de wintertijd ingaat aan om het belang van goede fietsverlichting onder de aandacht te brengen. Drievoudig Olympisch kampioen Pieter van den Hoogenband en André van der Toorn, presentator van het televisieprogramma ‘Wegmisbruikers’ en VVN-ambassadeur, geven samen met jeugdleden van UVV het startsein voor deze campagne. In het kader van de campagne deelt Toyota deze week maar liefst 100.000 setjes fietslampjes uit bij sportclubs door heel Nederland.

Aanmelden

Persberichten in uw inbox ontvangen?
Meld u direct aan!

Aanmelden

Press & Public Affairs

Guido Roozekrans
Manager Press & Public Affairs
Telefoon: +31 (0)162 585 377
E-mail: publicrelations@toyota.nl

Lees meer

Toyota cookiebeleid

Pers.toyota.nl maakt gebruik van essentiële cookies, cookies ter verbetering van de website en social media en reclame cookies om u optimaal van dienst te zijn en te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt.