Toyota dealer Van Gent wint opnieuw klanttevredenheidsprijs

Toyota dealer Van Gent wint opnieuw klanttevredenheidsprijs



Toyota dealer Van Gent wint opnieuw klanttevredenheidsprijs

  • Toyota dealer Van Gent wint opnieuw Ichiban Best Retailer In Town Award
  • Meer dan 2.500 Europese Toyota dealers getoetst voor klanttevredenheidsprijs
  • Klanttevredenheid zit in DNA van Toyota en zijn dealers

Toyota dealer Van Gent heeft voor de dertiende keer op rij de Ichiban Best Retailer In Town Award in ontvangst genomen. De award wordt jaarlijks toegekend aan Toyota dealers die uitblinken op het gebied van klantervaring.

‘Ichiban’ is Japans voor ‘nummer één’. Het is ook de naam van de prestigieuze onderscheiding die Toyota Motor Europe (TME) toekent aan de Toyota dealers die de beste beleving voor de klant bieden. Meer dan 2.500 Europese Toyota dealers maken jaarlijks kans op deze prijs. De winnaars blinken uit als het gaat om de ‘Customer First’-mentaliteit van Toyota. Dit jaar wonnen 44 dealers uit 32 Europese landen de begeerde award. Voor Nederland is dat wederom Toyota dealer Van Gent. Het is al de dertiende keer op rij dat het dealerbedrijf deze onderscheiding in ontvangst mag nemen.

Klanttevredenheid in DNA

“We zijn zeer vereerd om opnieuw de Ichiban Award in ontvangst te mogen nemen”, zegt Gilbert van Gent van Toyota Van Gent. “We bestaan 50 jaar en zijn al meer dan 40 jaar Toyota dealer. We doen iedere dag ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit begint bij onze medewerkers. Zij zorgen ervoor dat iedereen met een glimlach de deur uitloopt; dat is het liefste wat ze doen. Dertien keer op rij winnen is een prachtige prestatie. Wij zijn ons er erg van bewust dat we ons iedere dag opnieuw moeten inzetten om dit waar te kunnen maken.”

Fantastische inzet

Didier Gambart, Vice President Sales, Marketing & Customer Experience van Toyota Motor Europe zegt: “De 44 winnende Toyota dealers zijn dit jaar onze beste dealers in hun regio. Zij krijgen deze onderscheiding voor hun fantastische inzet en grote prestaties. Ook in deze uitdagende tijden blijven zij onze klanten ondersteunen met een geweldige service. De dealers passen zich snel aan en innoveren de manier waarop zij met hun klanten werken en contact hebben. Zowel in fysieke als digitale omgevingen verliezen ze het menselijke aspect niet uit het oog.”

Aanmelden

Persberichten in uw inbox ontvangen?
Meld u direct aan!

Aanmelden

Press & Public Affairs

Guido Roozekrans
Manager Press & Public Affairs
Telefoon: +31 (0)162 585 377
E-mail: publicrelations@toyota.nl

Lees meer

Toyota cookiebeleid

Pers.toyota.nl maakt gebruik van essentiële cookies, cookies ter verbetering van de website en social media en reclame cookies om u optimaal van dienst te zijn en te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt.